Click on a term to reduce result list
The result list below will be reduced to the selected search terms. The terms are generated from the titles, abstracts and STW thesaurus of publications by the respective author.
13 records from EconBiz based on author Name
1. Das 9-Euro-Ticket : Erfahrungen, Wirkungsmechanismen und Nachfolgeangebot
abstractAuf der Basis einer aktuellen empirischen Untersuchung wird das 9-Euro-Ticket, das in den Monaten Juni, Juli und August 2022 in Deutschland genutzt werden konnte, bewertet. Trotz erheblicher Vorbehalte gegenüber dem Ticket vor dessen Einführung und trotz der teilweisen Überforderung des ÖPNV-Systems ist das Urteil der Nutzenden im Rückblick überwiegend positiv. Diese Bewertung bietet zudem wichtige Implikationen für das Nachfolgemodell.
Krämer, Andreas; Wilger, Gerd; Bongaerts, Robert;2022
Type: Aufsatz in Zeitschrift; Article in journal;
Availability:

Citations: 2 (based on OpenCitations)
2. Das 9-Euro-Ticket: Erfahrungen, Wirkungsmechanismen und Nachfolgeangebot
Krämer, Andreas; Wilger, Gerd; Bongaerts, Robert;2022
Type: Article;
Availability:

Citations: 2 (based on OpenCitations)
3. Shared Mobility: Wege aus der Nische?
Krämer, Andreas; Bongaerts, Robert;2019
Type: Article;
Availability:

4. $v36Shared Mobility : Wege aus der Nische?
Krämer, Andreas; Bongaerts, Robert;2019
Type: Aufsatz in Zeitschrift; Article in journal;
5. Technology and disruption : how the new customer relationship influences the corporate strategy
Krämer, Andreas; Tachilzik, Thomas; Bongaerts, Robert;2017
Type: Aufsatz im Buch; Book section;
Availability: Link
Citations: 5 (based on OpenCitations)
6. Disruption technology in mobility : customer acceptance and examples
Bongaerts, Robert; Kwiatkowski, Marta; König, Tatjana;2017
Type: Aufsatz im Buch; Book section;
Availability: Link
Citations: 3 (based on OpenCitations)
7. The Pac-Man principle in the healthcare market
Bongaerts, Robert; Henn, Harald; Khare, Anshuman;2017
Type: Aufsatz im Buch; Book section;
Availability: Link
Citations: 2 (based on OpenCitations)
8. Automatisierung im Kundenbeziehungsmanagement: Chance oder Risiko für Unternehmen?
Krämer, Andreas; Tachilzik, Thomas; Bongaerts, Robert;2016
Type: Article;
Availability:

9. Automatisierung im Kundenbeziehungsmanagement : Chance oder Risiko für Unternehmen?
Krämer, Andreas; Tachilzik, Thomas; Bongaerts, Robert;2016
Type: Aufsatz in Zeitschrift; Article in journal;
10. Value-to-Value-Segmentierung im Vertrieb
Bongaerts, Robert; Krämer, Andreas;2014
Type: Aufsatz in Zeitschrift; Article in journal;