FAQ
Intro
Survey
Topics
Please select the name from the list.
If the name is not there, means it is not connected with a GND -ID?

GND: 108224406


Click on a term to reduce result list Information symbol The result list below will be reduced to the selected search terms. The terms are generated from the titles, abstracts and STW thesaurus of publications by the respective author.

b

Match by:
Sort by:

The information on the author is retrieved from: Entity Facts (by DNB = German National Library data service), DBPedia and Wikidata

Klaus Peter Kaas


Alternative spellings:
Klaus P. Kaas
Klaus-Peter Kaas

B: 1940
Biblio: Professor für Betriebswirtschaftslehre, Marketingwissenschaftler

External links

  • Gemeinsame Normdatei (GND) im Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
  • Deutsche Digitale Bibliothek
  • NACO Authority File
  • Virtual International Authority File (VIAF)
  • Wikidata
  • International Standard Name Identifier (ISNI)


  • Publishing years

    2
      2009
    1
      2007
    2
      2006
    5
      2005
    2
      2004
    1
      2003
    7
      2002
    2
      2000
    1
      1998
    2
      1997
    6
      1995
    3
      1994
    3
      1993
    4
      1992
    1
      1991
    2
      1990
    2
      1989
    1
      1987
    1
      1982
    1
      1981
    2
      1977
    1
      1974
    2
      1973
    1
      1972

    Series

    1. Working paper / Risk Management and Decision Processes Center, Wharton School, University of Pennsylvania (3)
    2. Entrepreneurship, Marketing, Innovation (2)
    3. Betriebswirtschaftliche Abhandlungen (2)
    4. Discussion papers of interdisciplinary research project 373 (1)
    5. Gabler Edition Wissenschaft / Forschungsgruppe Konsum und Verhalten (1)
    6. Discussion paper / Humboldt-Universität zu Berlin, Sonderforschungsbereich 373 Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse (1)
    7. Arbeitspapier / Johann-Wolfgang-Goethe-Universität Frankfurt am Main, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing (1)
    8. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf (1)
    9. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF / Sonderheft (1)
    10. Diskussionsbeiträge / Wissenschaftliches Institut für Kommunikationsdienste (1)
    11. Arbeitspapier ... aus dem Forschungsprojekt Marketing und ökonomische Theorie / Johann-Wolfgang-Goethe-Universität Frankfurt am Main, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing (1)
    12. Heidelberger betriebswirtschaftliche Studien (1)
    13. Neue wissenschaftliche Bibliothek (1)
    14. Arbeitspapiere / Institut für Konsum- und Verhaltensforschung im Institut für Empirische Wirtschaftsforschung an der Universität des Saarlandes (1)