Please select the name from the list. If the name is not there, means it is not connected with a GND -ID?
GND: 108224406
Click on the author name for her/his data, if available
List of co-authors associated with the respective author. The font size represents the frequency of co-authorship.
Click on a term to reduce result list
The result list below will be reduced to the selected search terms. The terms are generated from the titles, abstracts and STW thesaurus of publications by the respective author.
b
Match by:
Sort by:
Records:
The information on the author is retrieved from: Entity Facts (by DNB = German National Library data service), DBPedia and Wikidata
Klaus Peter Kaas
Alternative spellings: Klaus P. Kaas Klaus-Peter Kaas
B:1940 Biblio: Professor für Betriebswirtschaftslehre, Marketingwissenschaftler
Working paper / Risk Management and Decision Processes Center, Wharton School, University of Pennsylvania (3)
Entrepreneurship, Marketing, Innovation (2)
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen (2)
Discussion papers of interdisciplinary research project 373 (1)
Gabler Edition Wissenschaft / Forschungsgruppe Konsum und Verhalten (1)
Discussion paper / Humboldt-Universität zu Berlin, Sonderforschungsbereich 373 Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse (1)
Arbeitspapier / Johann-Wolfgang-Goethe-Universität Frankfurt am Main, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing (1)
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf (1)
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF / Sonderheft (1)
Diskussionsbeiträge / Wissenschaftliches Institut für Kommunikationsdienste (1)
Arbeitspapier ... aus dem Forschungsprojekt Marketing und ökonomische Theorie / Johann-Wolfgang-Goethe-Universität Frankfurt am Main, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing (1)
Heidelberger betriebswirtschaftliche Studien (1)
Neue wissenschaftliche Bibliothek (1)
Arbeitspapiere / Institut für Konsum- und Verhaltensforschung im Institut für Empirische Wirtschaftsforschung an der Universität des Saarlandes (1)