FAQ
Intro
Survey
Topics
Please select the name from the list.
If the name is not there, means it is not connected with a GND -ID?

GND: 115875573


Click on a term to reduce result list Information symbol The result list below will be reduced to the selected search terms. The terms are generated from the titles, abstracts and STW thesaurus of publications by the respective author.

b

Match by:
Sort by:

The information on the author is retrieved from: Entity Facts (by DNB = German National Library data service), DBPedia and Wikidata

Anton Meyer


Prof. Dr. rer. pol. oec.

Alternative spellings:
A. Meyer

B: 1955
Biblio: 1974-1979 Betriebswirtschaftliches Studium Univ. Augsburg, 1983 Promotion; Ordinarius für BWL und Marketing an der Ludwig-Maximilians-Universität München, Vorstand des Instituts für Marketing

Profession

  • Economist
  • Hochschullehrer
  • Affiliations

  • Institut für Marketing München
  • External links

  • Gemeinsame Normdatei (GND) im Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
  • Wikipedia (Deutsch)
  • Deutsche Digitale Bibliothek
  • NACO Authority File
  • Virtual International Authority File (VIAF)
  • Wikidata
  • International Standard Name Identifier (ISNI)


  • Publishing years

    1
      2020
    4
      2019
    1
      2018
    3
      2017
    2
      2015
    1
      2014
    4
      2013
    2
      2012
    7
      2011
    3
      2010
    5
      2009
    6
      2008
    2
      2007
    1
      2006
    7
      2005
    9
      2004
    2
      2003
    4
      2002
    1
      2001
    6
      2000
    4
      1999
    3
      1998
    2
      1997
    5
      1996
    6
      1995
    3
      1994
    4
      1992
    2
      1991
    1
      1990
    2
      1989
    2
      1988
    2
      1987
    2
      1983

    Series

    1. Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier (5)
    2. Forschungsbeiträge des Lehrstuhls Univ.-Prof. Dr. Anton Meyer und der Fördergesellschaft Finanzdienstleistungs-Marketing (FFM) e.V. an der Johannes-Gutenberg-Universität Mainz (3)
    3. Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing (3)
    4. Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing (2)
    5. Handbuch Dienstleistungs-Marketing (2)
    6. Fokus Dienstleistungsmarketing (1)