Terms
Co-authors
Related authors
Research data
Click on the author name for her/his data, if available
List of co-authors associated with the respective author. The font size represents the frequency of co-authorship.
Click on a term to reduce result list
The result list below will be reduced to the selected search terms. The terms are generated from the titles, abstracts and STW thesaurus of publications by the respective author.
Uhrich, Sebastian Holtz, Michael Stenglin, Ariane von Steiner, Stephanie Brock, Christian Bastian, Antje Zielke, Katja Stuhldreier, Uwe Stenglin, Ariane von Güthoff, Judith Kohrmann, Oliver Reimer, Thomas Rauscher, Michael Beyer, Thomas Fritze, Martin Paul Lange, Thomas A. Schröder, Jürgen Breitzmann, Karl-Heinz Spiegel, Thomas Eisingerich, Andreas B Forberger, Dirk Brillowski, Karl-Heinz Richter, Hans-Jörg Werz, Nikolaus Olandt, Henrik Rummelhagen, Katja Rüland, Jürgen Künstner, Dan Holtz, Bettina Weichelt, Kristina Stoeck, Norbert Kieffer, Sonja Smoczok, Michael Mitzkat, Markus Hübner, Wolfgang Postler, Birgit Pflieger, Dieter Giffels, G. Bastian, Antje All co-authors konsumentenverhalten marketing dienstleistungsqualität beziehungsmarketing dienstleistungen ansatz service empirische grundlagen marketingmanagement dienstleistungsmarketing herausforderungen strategisches kundenzufriedenheit wettbewerbsstrategie wettbewerbsorientierter analyse — dienstleistung customer management methoden messung analysen qualitätsmanagement konzeptionelle bundesländer kunden lieferantenmanagement measurement customers unternehmensführung grundlage dienstleistungssektor ansätze strategischen business betriebswirtschaftslehre emotion perception
Composed terms consumer behaviour service quality relationship marketing marketing management services marketing customer satisfaction strategisches marketing marketing wettbewerbsorientierter wettbewerbsorientierter ansatz competitive strategy strategisches management empirische analysen virales marketing viral marketing social web supplier relationship management event marketing quality management grundlagen empirische business economics service industry ansatz strategisches konzeptionelle grundlagen service management marketing theory bank marketing market segmentation deutschland Östliche länder make or buy entscheidung make or buy decision division of labour herausforderungen dienstleistungsmarketing mehrstufige marktsegmentierung entscheidungsorientiertes marketing marketing einführung osteuropa umbruch umbruch perspektiven perspektiven bundesländer universität rostock electronic word of mouth shopping center betriebliche wertschöpfung value creation brand management brand image personal banking east germany marketing leitkonzept leitkonzept unternehmensführung referrer attitude recommended service service provider service dominant dominant logic institut marketing category management management konzept schnittstellen produktmanagement servicewüste deutschland guido eilenberger einkaufszentren controlling
Single terms
INCLUDE
EXCLUDE b
In addition, you can search in EconBiz.de for this author and selected terms. Search EconBiz
Related articles from HBS Working Knowledge. HBS
Clear
Match by: author Name author GND exclude author
RD
Sort by: Relevance Year ↓ Year ↑
Records: 10 25 100 All
Citations loading...
The information on the author is retrieved from: Entity Facts (by DNB = German National Library data service), DBPedia and Wikidata
Martin Benkenstein Prof. Dr. Alternative spellings: M. Benkenstein B: 1957 Biblio: Promotionsort: Münster ; Hauptarbeitsgebiete: Marketing und Innovationsmanagement, Transformationsprozesse in OsteuropaPlace of Activity: Rostock
Profession Betriebswirt
Affiliations Universität Rostock
Q85017703
Publishing years Series Gabler Edition Wissenschaft / Marketing und Innovationsmanagement (6) Gabler-Edition Wissenschaft / Marketing und Innovationsmanagement (4) Springer eBook Collection / Business and Economics (4) Kohlhammer Edition Marketing (3) Arbeitspapier / Institut für Marketing & Innovationsmanagement (2) Beiträge und Informationen aus dem Ostseeinstitut für Marketing, Verkehr und Tourismus an der Universität Rostock (1) Gabler Edition Wissenschaft (1) SpringerLink / Bücher (1) Kohlhammer-Edition Marketing (1) Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing (1) Lehrbuch Gabler (1) Arbeitspapier / Universität Rostock, Zentrum für Dienstleistungs- und Intermediationsforschung (1) Gabler Edition Wissenschaft / Marketing- und Innovationsmanagement (1) Arbeitspapier / Universität Rostock, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät (1) Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing (1) Arbeitspapier / Institut für Marketing der Universität Münster (1) Unternehmensführung und Marketing (1)