FAQ
Intro
Survey
Topics
Please select the name from the list.
If the name is not there, means it is not connected with a GND -ID?

GND: 121475042


Click on a term to reduce result list Information symbol The result list below will be reduced to the selected search terms. The terms are generated from the titles, abstracts and STW thesaurus of publications by the respective author.

consumer behaviourrelationship marketingbusiness economicsbusiness ethicshigher education staffcorporate social responsibilityabsatz beschaffungsmarketingbeschaffungsmarketing einzelhandelsmarketing theoryenvironmental managementeinzelhandels aktionsanalyseservice qualityinternational federationfederation scholarlyscholarly associationsassociations managementmanagement ifsamcorporate socialsocial responsibilitysoziale verantwortungsoziale wertesocial valueshigher education institutionretail trademarketing managementquality managementpublic relationsbeziehungslos dschungeldschungel beziehungsmarketingbeziehungsmarketing grenzengrenzen beziehungsmarketingbeziehungsmarketing verbraucherperspektivesozial ökologischeverantwortliches wirtschaftenaktionsanalyse absatzuniversity educationumweltbezogenes managementempirische studiebetriebswirtschaftliche hochschullehrerhochschullehrer gestaltergestalter unternehmerischerunternehmerischer wertewerte ergebnisseergebnisse globalenglobalen forschungsprojektsforschungsprojekts internationalvalues workwork businessbusiness professorsprofessors influenceinfluence corporatecorporate valuesvalues finalfinal reportreport globalglobal researchresearch projectkonsumentenorientierte kommunikationresponsibility csrkunden gesellschaftsorientierternachhaltiger konsummarketing sozialemarketing gainingtheorie praxisifsam valuesifsam werteprofessoren forschunglehre ergebnissekfz handels
b

Match by:
Sort by:
Records:

Years of publications: 1968 - 2011

The information on the author is retrieved from: Entity Facts (by DNB = German National Library data service), DBPedia and Wikidata

Ursula Hansen


Prof. em. Dr. Dr. h. c.

Alternative spellings:
U. Hansen

B: 1939
Biblio: Tätig am Lehrstuhl Marketing u. Konsum, Inst. für Betriebsforschung, Univ. Hannover (1984)
The image of the author or topic
Source: Wikimedia Commons

Information about the license status of integrated media files (e.g. pictures or videos) can usually be called up by clicking on the Wikimedia Commons URL above.

Profession

  • Economist
  • External links

  • Gemeinsame Normdatei (GND) im Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
  • Bibliothèque nationale de France
  • Wikipedia (Deutsch)
  • Kalliope Verbundkatalog
  • Deutsche Digitale Bibliothek
  • NACO Authority File
  • Virtual International Authority File (VIAF)
  • Wikidata
  • International Standard Name Identifier (ISNI)


  • Publishing years

    1
      2011
    1
      2008
    7
      2007
    5
      2006
    4
      2005
    5
      2004
    2
      2003
    1
      2002
    5
      2001
    7
      2000
    8
      1999
    2
      1998
    4
      1997
    4
      1996
    4
      1995
    2
      1994
    2
      1993
    2
      1992
    2
      1991
    3
      1990
    1
      1989
    3
      1988
    2
      1987
    2
      1986
    2
      1985
    3
      1984
    2
      1983
    2
      1982
    4
      1979
    3
      1976
    2
      1972

    Series

    1. Campus Forschung (5)
    2. Sammlung Poeschel : betriebswirtschaftliche Studienbücher (3)
    3. Sammlung Poeschel (3)
    4. Lehr- und Forschungsberichte / Lehrstuhl Markt und Konsum, Institut für Betriebsforschung, Universität Hannover (3)
    5. Lehr- und Forschungsberichte / Universität Hannover, Institut für Betriebsforschung, Lehrstuhl Markt und Konsum (2)
    6. IMUG-Arbeitspapier (2)
    7. Uni-Taschenbücher (2)
    8. Campus / Forschung = Research (2)
    9. Uni-Taschenbücher / Wirtschaftswissenschaften, BWL: Handelsbetriebslehre (2)
    10. UTB für Wissenschaft : Grosse Reihe (1)
    11. Vorträge im Fachbereich Wirtschaftswissenschaften (1)
    12. Imug-Arbeitspapier (1)
    13. Diskussionsbeiträge / Stiftung Verbraucherinstitut (1)
    14. Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim (1)
    15. Lehr- und Forschungsbericht / MuK, Lehrstuhl Markt und Konsum, Universität Hannover, Institut für Betriebsforschung (1)
    16. Poeschel-Reader : Einführung und Quellen (1)
    17. Poeschel-Reader : PR ; Einführung u. Quellen (1)
    18. Campus / Forschung. Schwerpunktreihe 'Marketing und Verbraucherarbeit' (1)
    19. Uni-Taschenbücher / UTB ; 848 (1)
    20. Uni-Taschenbücher / UTB ; 849 (1)
    21. UTB für Wissenschaft / Große Reihe (1)