Please select the name from the list. If the name is not there, means it is not connected with a GND -ID?
GND: 121756750
Click on the author name for her/his data, if available
List of co-authors associated with the respective author. The font size represents the frequency of co-authorship.
Click on a term to reduce result list
The result list below will be reduced to the selected search terms. The terms are generated from the titles, abstracts and STW thesaurus of publications by the respective author.
b
Match by:
Sort by:
Records:
The information on the author is retrieved from: Entity Facts (by DNB = German National Library data service), DBPedia and Wikidata
Dieter Ahlert
Prof. Dr.
Alternative spellings: D. Ahlert
B:1944Staßfurt Biblio: Forschungsschwerpunkte: Netzwerkmarketing, Markenmanagement, Distributions- und Handelsmanagement
Profession
Betriebswirt
Hochschullehrer
Affiliations
Westfälische Wilhelms-Universität Münster. Marketing Center Münster
Westfälische Wilhelms-Universität Münster
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing (Münster (Westf))
Münsteraner Schriften zur Distributions- und Handelsforschung (11)
VDI-Taschenbücher (11)
Schriften zur Textilwirtschaft : SzT (9)
Internetökonomie und Hybridität (8)
Betriebswirtschaftslehre für Ingenieure (7)
Transolve - Projektbericht (7)
Arbeitspapiere / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Distribution und Handel, Westfälische Wilhelms-Universität Münster. IFHM, Münster (6)
Arbeitspapiere / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre insb. Distribution und Handel, Westf. Wilhelms-Univ. Münster (4)
UTB (4)
Jahrbuch Handelsmanagement (4)
Distribution & Handel (3)
Studie / Westfälische Wilhelms-Universität Münster, Lehrstuhl für BWL, insbes. Distribution und Handel & Internationales Centrum für Franchising und Cooperation (2)
Springer-Lehrbuch (2)
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher ; 1364 (2)
Kohlhammer-Edition Marketing (2)
Arbeitspapiere / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Distribution und Handel, IfHM, Institut für Handelsmanagement, Westfälische Wilhelms-Univiversität Münster (2)
Forum Vertriebs- und Handelsmanagement (2)
Studie / Internationales Centrum für Franchising und Cooperation (2)
SpringerBriefs in Business (2)
Roland-Berger-Reihe: Strategisches Management für Konsumgüterindustrie und -handel (2)
Lehrbuch (2)
UTB / Wirtschaftswissenschaften (1)
Uni-Taschenbücher (1)
Marketing, Recht, Wettbewerb (1)
Arbeitsgemeinschaft für Rationalisierung des Landes Nordrhein-Westfalen (1)