FAQ
Intro
Survey
Topics
Please select the name from the list.
If the name is not there, means it is not connected with a GND -ID?

GND: 121756750


Click on a term to reduce result list Information symbol The result list below will be reduced to the selected search terms. The terms are generated from the titles, abstracts and STW thesaurus of publications by the respective author.

b

Match by:
Sort by:

The information on the author is retrieved from: Entity Facts (by DNB = German National Library data service), DBPedia and Wikidata

Dieter Ahlert


Prof. Dr.

Alternative spellings:
D. Ahlert

B: 1944 Staßfurt
Biblio: Forschungsschwerpunkte: Netzwerkmarketing, Markenmanagement, Distributions- und Handelsmanagement

Profession

  • Betriebswirt
  • Hochschullehrer
  • Affiliations

  • Westfälische Wilhelms-Universität Münster. Marketing Center Münster
  • Westfälische Wilhelms-Universität Münster
  • Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing (Münster (Westf))
  • External links

  • Gemeinsame Normdatei (GND) im Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
  • Wikipedia (Deutsch)
  • Deutsche Digitale Bibliothek
  • NACO Authority File
  • Virtual International Authority File (VIAF)
  • Wikidata
  • International Standard Name Identifier (ISNI)


  • Publishing years

    2
      2020
    2
      2018
    2
      2013
    3
      2012
    20
      2010
    15
      2009
    16
      2008
    29
      2007
    20
      2006
    19
      2005
    19
      2004
    10
      2003
    22
      2002
    21
      2001
    12
      2000
    9
      1999
    10
      1998
    9
      1997
    16
      1996
    4
      1995
    11
      1994
    6
      1993
    5
      1992
    4
      1991
    6
      1990
    3
      1989
    3
      1988
    2
      1987
    3
      1985
    2
      1984
    3
      1982
    2
      1981
    4
      1980
    2
      1979
    2
      1976
    2
      1973
    2
      1972

    Series

    1. IMADI.net-Projektbericht (16)
    2. Jahrbuch Vertriebs- und Handelsmanagement (13)
    3. Münsteraner Schriften zur Distributions- und Handelsforschung (11)
    4. VDI-Taschenbücher (11)
    5. Springer eBook Collection / Business and Economics (11)
    6. Schriften zur Textilwirtschaft : SzT (9)
    7. Internetökonomie und Hybridität (8)
    8. Betriebswirtschaftslehre für Ingenieure (7)
    9. Transolve - Projektbericht (7)
    10. Arbeitspapiere / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Distribution und Handel, Westfälische Wilhelms-Universität Münster. IFHM, Münster (6)
    11. Arbeitspapiere / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre insb. Distribution und Handel, Westf. Wilhelms-Univ. Münster (4)
    12. Jahrbuch Handelsmanagement (4)
    13. UTB (4)
    14. Distribution & Handel (3)
    15. Roland-Berger-Reihe: Strategisches Management für Konsumgüterindustrie und -handel (2)
    16. Lehrbuch (2)
    17. Arbeitspapiere / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Distribution und Handel, IfHM, Institut für Handelsmanagement, Westfälische Wilhelms-Univiversität Münster (2)
    18. UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher ; 1364 (2)
    19. Kohlhammer-Edition Marketing (2)
    20. Studie / Westfälische Wilhelms-Universität Münster, Lehrstuhl für BWL, insbes. Distribution und Handel & Internationales Centrum für Franchising und Cooperation (2)
    21. Studie / Internationales Centrum für Franchising und Cooperation (2)
    22. SpringerBriefs in Business (2)
    23. SpringerLink / Bücher (2)
    24. Springer-Lehrbuch (2)
    25. Forum Vertriebs- und Handelsmanagement (2)
    26. Information — Organisation — Produktion (1)
    27. Reihe Edition Lebensmittel-Zeitung (1)
    28. Arbeitsgemeinschaft für Rationalisierung des Landes Nordrhein-Westfalen (1)
    29. Marketing, Recht, Wettbewerb (1)
    30. Uni-Taschenbücher (1)
    31. UTB / Wirtschaftswissenschaften (1)
    32. BTE-Fachdokumentation (1)
    33. Edition Management (1)
    34. International journal of retail & distribution management (1)
    35. Springer eBook Collection (1)
    36. KorServ-Projektbericht : Kundennutzenorientierte Entwicklung, Bewertung und Vermarktung von Leistungsbündeln (1)
    37. Gabler Edition Wissenschaft (1)
    38. Gabler Edition Wissenschaft / Applied Marketing Science (1)
    39. Internetökonomie (1)
    40. Applied Marketing Science /Angewandte Marketingforschung (1)
    41. Gabler Edition Wissenschaft / Angewandte Marketingforschung / Applied Marketing Science (1)
    42. Wissenschaft & Praxis (1)
    43. Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung (1)
    44. Schriftenreihe Markt und Marketing (1)