FAQ
Intro
Survey
Topics
Please select the name from the list.
If the name is not there, means it is not connected with a GND -ID?

GND: 129478679


Click on a term to reduce result list Information symbol The result list below will be reduced to the selected search terms. The terms are generated from the titles, abstracts and STW thesaurus of publications by the respective author.

b

Match by:
Sort by:

The information on the author is retrieved from: Entity Facts (by DNB = German National Library data service), DBPedia and Wikidata

Franz Böcker


Dr. habil.

Alternative spellings:
Franz Boecker

B: 1945
D: 1991
Biblio: Schwerpunkt Marketing; Diplom-Kaufmann; Prof. an der Univ. Regensburg

Profession

  • Economist
  • External links

  • Gemeinsame Normdatei (GND) im Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
  • Deutsche Digitale Bibliothek
  • NACO Authority File
  • Virtual International Authority File (VIAF)
  • International Standard Name Identifier (ISNI)


  • Publishing years

    1
      2003
    1
      1996
    1
      1994
    3
      1991
    2
      1990
    3
      1989
    5
      1988
    5
      1987
    7
      1986
    2
      1985
    1
      1984
    1
      1983
    1
      1982
    5
      1981
    1
      1980
    3
      1978
    1
      1977
    1
      1976
    2
      1975
    3
      1974
    1
      1972
    2
      1970

    Series

    1. Schriften zum Marketing (7)
    2. UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher ; 919 (5)
    3. Empirische Marketing- und Verhaltensforschung (3)
    4. Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft (2)
    5. Uni-Taschenbücher / Betriebswirtschaftslehre (1)
    6. Skriptum / Arbeitsgemeinschaft für BWL-VWL-Skripten (1)
    7. UTB (1)
    8. Arbeitspapiere / Betriebswirtschaftliches Institut der Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (1)
    9. Betriebswirtschaftliche Schriften : BWS (1)
    10. WiSt-Taschenbücher (1)
    11. UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher ; ... (1)
    12. Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre (1)
    13. Regensburger Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung : Schriftenreihe des Instituts für Betriebswirtschaftslehre der Universität Regensburg (1)
    14. Uni-Taschenbücher (1)
    15. Schriften zur empirischen Marketing- und Verhaltensforschung (1)
    16. Kohlhammer-Edition Marketing (1)
    17. Arbeitspapiere / Betriebswirtschaftliches Institut der Friedrich-Alexander-Universität Erlangen, Nürnberg (1)