Click on a term to reduce result list
The result list below will be reduced to the selected search terms. The terms are generated from the titles, abstracts and STW thesaurus of publications by the respective author.
marketing communicationscommunications europeaneuropean perspectivemarketing managementperspective marketingcool brandsbrands staystay hothot brandingbranding generationtarget groupgeneration coolperspective foundationsfoundations marketingconsumer behaviourbrand managementage grouplabels segmentingsegmenting gengen marketmarket effectiveeffective marketingmarketing sustainabilitysustainability meanmean mindsminds consumers
b
Match by:
Sort by:
Records:
59 records from EconBiz based on author Name
1. Deutschland : Porträt einer Nation
Richter, Gert; Becker, Hellmut;1985
Type: Sammelwerk; Collection of articles of several authors; Mehrbändiges Werk; Multi-volume publication;
2. Bildung, Wissenschaft, Technik
Becker, Hellmut; Richter, Gert;1985
3. Die Bundesrepublik Deutschland : Geschichte in 3 Bänden
Benz, Wolfgang; Becker, Hellmut; Brunhöber, Hannelore;1983
4. Zum Verhältnis von Wissenschaft und Politik
Becker, Hellmut;1982
5. Auf dem Weg zur lernenden Gesellschaft : Personen, Analysen, Vorschläge für die Zukunft
Becker, Hellmut;1980
6. Die "unterentwickelten" hochindustrialisierten Gesellschaften
Becker, Hellmut;1966
Type: Konferenzschrift;
7. Quantität und Qualität, Grundfragen der Bildungspolitik
Becker, Hellmut;1962
8. Wirtschaft und Schule : Erfahrungen, Grundsätze, Empfehlungen
Becker, Hellmut;1965
9. Sprache und Politik : Können Begriffe die Gesellschaft verändern? ; 41. Tagung am 29. Mai 1972 ...
Becker, Hellmut; Maier, Hans;1972
Type: Konferenzschrift;
10. Schwerpunktthema: Psychose und Extremtraumatisierung : [Vorträge, Fallschilderungen und Diskussionen der 4. Fachtagung des Vereins für Psychoanalytische Sozialarbeit e.V. Rottenburg am Neckar, 2. bis 5. Juni 1988]
Becker, Hellmut;Type: Konferenzschrift;